seeee på fasen

Jag har bakat, antagligen inte de finaste kolasnittarna världen har skådat, inte heller de godaste. Men ack, vad duktigt det är för att vara mig. Att jag ens fick idèn att ställa mig att baka kakor för första gången i mitt liv är ju ett under. Tänkte göra mammi glad när hon kommer hem från italy imorgon, fredag lördag? Äh jag vet inte ens när människan kommer hem. Jaja skitsamma, städat har jag gjort också. Och diskat. Och vattnat blommorna. Och varit ute på långpromenad. fyfan vad jag är effektiv idag. oh yeah
Nåväl, det finns att en liten husmor inom mig trots allt. Nu ska jag avnjuta en kaffe på balkongen, typ det bästa jag vet, fast så säger jag om i princip allt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0