jag

hatar när folk sitter ensam och äter mat, får en stor klump i magen av ångest. Tänker, ska jag sätta mig där? Ska jag fråga om maten var god? Hur deras dag har varit eller om jag ska bjuda på en kaka. Jag mår dåligt av att se det, jag hatar det minst ut sagt.

tycker om ostfrallor.

kan dricka obegränsat med kaffe och det resulterar att jag sitter på toa typ en kvart efteråt.

har en förmåga att slarva bort nycklar.

tycker om att prata med folk jag inte känner. Det är därför jag gillar att jobba där jag småjobbar nu.

börjar gråta för ingenting.

är nykär för första gången i mitt liv.

ville bli en köttbullsstekare när jag var liten. Men när någon frågade om jag ville jobba på ett gatukök eller något liknande blev jag svinarg för jag ville ju förfan bara steka köttbullar. Jisses, ingen förstod mig ju.

har plockat kantareller två dagar i sträck nu med henrik. Det hör inte till vanligheterna.

är rädd för ormar, äckliga hemska odjur.




Kommentarer
Postat av: amanda

sV: ja det tycker jag!!! så himla länge sen jag såg dig :( ja, lördag blir grymt :d

2011-07-26 @ 23:06:34
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: watilda

håller verkligen med påförsta punkten, fifan :(

2011-07-27 @ 16:36:14
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0