det där vi kallar sommar

för mig, har det inte varit någon sommar iår. Totalt värdelös om man ser på vädret och allt som sommaren ska erbjuda. Bad, sol, picknickar, grillkvällar, sena nätter ute med vänner bland myggen. Jag har jobbat hela sommaren känns det som, och när jag inte har gjort det har jag varit så fruktansvärt trött.
Jag är jätteblek för att vara i slutet av juli, mitt hår är inte sådär solblekt och slitet som alla andra år. Min kropp är inte myggbiten. Om man jämför med förra sommaren.
Men trots detta, så älskar jag varje dag av denna sommar. Det gör ingenting att det har regnat, det har varit grått och trist. Det är givetvis jättetråkigt att grillkvällar med vänner inte har blivit av, men jag deppar inte ihop för detta. Till helgen är det kalas, fryksdalsdansen som ska bli otorligt roligt. Sen åker jag till Stockholm med mammi i några dagar och sen ska jag även hinna med att åka på roadtrip med henrik. Så jag deppar verkligen inte ihop. Det är en månad kvar av sommarlovet och sen är det höst. Och jag längtar så inihelvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0