är hon tillbaka?! JAAAA förhoppningsvis



Jag har under de nio dagarna som jag har varit bloggfri gjort detta:

biffat mig på gymmet.
simmat.
Relaxat.
Tränat innebandy.
Varit på sjukhuset ganska många timmar.
Skadat mitt korsband.
Blivit röntgad.
Kommit på hur mycket jag hatar att sitta och vänta på doktorer.
Klagat över hur jobbigt det är att gå på kryckor.
Försökt att hitta tillbaka till mig själv.
Har misslyckats.
Saknat.
Varit förbannat på min otur.
Gått från nervositet för Vargnatta till förbannat för min nya hejarklack&coach roll.
Varit på sminkkurs.
Insett hur viktigt det är att känna sig trygg hos någon.


Kanske går jag mot det bättre nu. Mot toppen. Jag måste säga att jag har haft det riktigt tufft, men idag. Just nu, känns det lite lättare. Och vad det är dom har fått mig att må dåligt är alldeles för personligt för att ens nämna det här.
Jag har även kommit på att den fysiska smärtan inte är någonting jämnför med den psykiska.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att du är tillbaka! Krya krya!

2011-01-16 @ 20:14:56
URL: http://leona-a.blogspot.com
Postat av: victooooria

äntligen!! höll på åh dö utan bloggen

(nästan iaf ;)) älskaaaaaaaaaaaar sminket på bilden ;D <3

2011-01-16 @ 20:22:25
Postat av: ällen och amanda

skönt att det är bättre sötnos!! puss <3

2011-01-16 @ 20:32:19
Postat av: Moa

Fin bild tjejen =)

2011-01-17 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0