något om mig








jag hatar när folk tittar på mig när jag äter, speciellt när jag äter dubbelfrallor. Då måste jag gapa så stort.

jag håller på med något väldigt väldigt spännande nu.

blir lätt brun.

känner mig självsäker när jag tränar, perioderna när jag inte gör det ser jag mig själv som äcklig.

äter helst smörgås, till frukost, helst till lunch i skolan, till middag + stekt ägg och till kvällsmat, helt naturell.

tycker inte om chips, ostkrokar eller popcorn. Skarre va, så skarre va en godispåse med färgglatt godis, från Bogart.

hatar att vara en blekfis.

har jag bestämt mig för något, ska det bannemej vara så.

skulle kunna leva på ägg, hoppsan vilket jag redan gör.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0