bara för att





Dagens gotteligottgott: Helt klart min påse med vindruvor, finns det något godare eller? Nix.

Dagens rädsla: Tanken på att hoppa bungyjump, stavas det så? Iallafall usch.

Dagens "jag måste göra": Ingenting och det är så jävla skönt.

Dagens längtar efter: Inte heller någonting och hör här, det är också jätteskönt. För jag ska göra precis vad som känns bra, just för tillfället.

Dagens roliga: Att solen lyser, haha. Jättekul.

Dagens "åh vad jag glad jag är för att": jag har dom finaste vid min sida plus att när jag tittar tillbaka på nyår, så hade jag jättekul. Verkligenverkligen, mina bilder från nyår kommer snart förresten. Om ni längtar efter att få se dom, och det är ju klart ni gör.

Dagens film: Nils Karlsson pyssling, helt klart. Tjillevippen!

Vi säger så. Och nu kommer min klassiska hejdå fras - herraaa.

Kommentarer
Postat av: cornelia

hahah nej fyfan va söt!

2013-01-19 @ 20:37:24
URL: http://iconnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0