some black&white från göteborg






Jag har gjort filmtittande innan läggdags till en vana, en ovana faktiskt. För jag somnar aldrig innan ett på vardagarna och absolut inte innan två på helgerna. Det är inte okej. Vaknar jag tolv på en helg är det tidigt och jag får inte ångest om jag vaknar två. Verkligenverkligen inte okej. Men jag får ju en massa bra filmer med i ryggsäcken. Min favorit är fortfarande Nyckeln till frihet, men Life as we know it är också rätt bra, enkel handling och lätt att gilla. Men under lovet ska jag bannemej börja med Oth, jag är nog den enda som inte har sett den serien, så nu jävlar.

Kommentarer
Postat av: Bowlingproffs!

Älskar det sista du nämner i detta inlägg! =D

2011-02-27 @ 23:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0