sagolandet

Jag fullkomligt hatar Eddie Meduza, tragiskt nog kommer jag från Torsby. Där 'Ragga runt' är som byns nationallåt. Åherre.

Däremot älskar jag annan musik, det mesta som är så långt från Eddie Meduza som möjligt.

Tycker makaroner är äckligt.

Fast toast a la AmandaCarle är gott.

Mina ben viker sig när jag ser mitt eget blod, svimmar nästan varje gång. Och när andra visar typ sin navelpiercing, usch. Mormor tycker jag ska bli sjuksköterskan....

Har gått i mina vita converse hela vintern. Trotsa vintern och snön!!

Är en nörd.

När jag börjar med något kan jag inte sluta med det. Har liksom perioder hela tiden, som äggperioden, yougurtperioden, simmaperioden, måla naglarnaperiod.

Har sett alla Wallander, Beck, Johan Falk och Irene Huss. Typiskt nördbeteende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0