mys




Jahaja tjejer, ni vet hur äcklig man kan känna sig. Magen är uppsvälld, man har torr hud, slitet och torrt hår och vilka kläder man än tar på sig, ser det lika förjävligt ut. Jag har haft en sån dag idag, en hel vecka av såna dagar faktiskt. Så jag tänkte, nej förfan. Så jag har tagit hand om mig själv nu igen, peelat mig, inpackning, vaxat mig och ja det gör ont, både på benen och mellan ögonbrynen samt vid överläppen. Gör som sagt ont, men värt det.

Sen gör du din egna peeling och gnuggar in i både ansiktet och resten av kroppen om du känner för det.

1 dl socker.
3 msk olja.

Kommentarer
Postat av: Julia

Går de köpa vaxningsprodukter (kan de heta så tro?) på la rose ? ;) Du har mer koll på sådant =)

Kanon att du lägger in massa tips.. Julia gillar!

2011-02-04 @ 20:47:38
URL: http://jueeliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0