här tjejer får tips




Okej, ni få killar som läser denna blogg som innehåller mest tråkigt babbel, nu blir det ännu tråkigare för er.
Men ni tjejer, här ska ni få ett inlägg om hårprodukter som är guld värda, för mig iallafall. Dessa använder jag dagligen och ja jag håller med, det är endel.

Pulver osis +. Ingen nyhet, vem har inte använt detta pulver liksom? Ger volym, ger dock äcklig och fet effekt. Enda minuset.

Saltvattenspray, älskar den. Ger håret en liten ruffsigare och strävare känsla. Som efter en dag på stranden.

Bed head, den rosa sprayflaskan. Vet inte riktigt vad den heter, i vilket fall skitbra. Är lite värmeskyddande och är även glansspray. Och doftar ljuuuuuvligt.

Bead head's hårspray, den turkosa flaskan. Ger ett ganska hårt resultat, men den håller bra. Även den luktar, mums!

Bead Head after party, ååååh min älskling. Ger glans och tar bort risigt hår samt lite värmeskyddande. Den får priset för att lukta godast, åh lovely.

Och slutligen mitt serium. Det är dunderviktigt att använde pyttelite, för det är som olja så håret blir fett som fan om man inte är försiktig. Ger glans även detta och återhämtar håret ganska bra efter slitage.

Sedärja, där fick ni lite av mitt intresse for hair. Allt detta, plus plattång och tupperingskam gör mitt hår. Och volumemaster då såklart. Hehe.


Kommentarer
Postat av: s

vart finns det att köpa då? :)

2011-02-11 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0