bygger upp mitt eget självförtroende

Bloggar är bland det bästa jag vet, facebook och bilddagboken kan slänga sig. Om nu bilddagboken finns kvar, ja jo det gör det nog. Men inte Lunarstorm, haha åh lunar. Där allting började. Jag hade ett förbannat påhittigt namn där, strike_amanda11. Det ni var inte att leka med.
Nog om det och tillbaka till det jag började skriva om, bloggar. Jag läser nog tjugotals bloggar varje dag, dom största givetvis men även ganska många småbloggar. Älskar de som inte liknar någon annan, de med vackra och inspirerande foton och de med texter som får mig att tänka. Den ska va personlig och ska innehålla lite skönhet och tips. En salig blandning ska det va.
Så med andra ord, exakt en sån blogg som min egen. Hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0