I'm watching you breathing for the last time, A song for your heart, but when it is quiet, I know what it means and I'll carry you home.

Det är väl på helgen man ska må oförskämt gött, det har iallafall jag blivit tillsagd. Och det har jag lyssnat på och följer strikt. För denna vecka som kommer har jag endel att göra, lite plugg och lite prov. Och även lite packning och då får jag besök av både Vickan och mamma denna vecka.

Denna helg har jag varit otroligt lat. Igår sov vi till två-tiden, åt sedan den klassiska svenne-maten på lördagar och fixade sen med lite julklappar. Samma sak idag, fast idag har jag även gjort ett otroligt fult pepparkakshus och beställt julklapp till min älskling. Underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0