kom ihåg alla sommarminnen och se fram emot allt det nya

okej, alla facebookvänner. Vi alla vet att skolan drar igång på måndag och vi fattar att ni har ångest eller tycker att sommaren har gått fort. Men fasen, vi måste väl någon gång go back till vardagslivet och rutinerna.
Jag tycker bara det är skönt. Jag har haft en fantastiskt sommar, jag har förändrats och jag har fått så mycket fint in i mitt liv. Jag har lärt mig en massa och fått så mycket, jag har växt som person ytterligare lite till och jag har förändrats, till det bättre. Tack vare mig själv och en massa andra människor, och de vet inte ens om det.
Jag har visserligen jobbat bra mycket mer än halva mitt sommarlov, men det har inte gjort någonting, jag har fått en massa fint tack vare det. Och jag ska vara stolt över mig själv och det är jag, helt klart.
Jag har fått en massa kärlek av människor, en massa beröm och komplimanger som har fått mig att ge den där kärleken som alla behöver. Än en gång, tack vare de människorna och de vet inte ens om det.
Och så henrik då, som jag inte hade innan försommaren drog igång. Sen i maj har jag befunnit mig bland molnen och alla vet om det och alla ska veta att jag är så glad för att ha honom. Jag ska inte skriva att jag inte hade klarat mig utan honom, för tydligen så har jag gjort det innan jag träffade honom, men jag skulle inte vara den jag är utan honom. Denna sommar har verkligen varit fantastisk, aldrig varit med om så mycket kärlek. Så mycket värme och trygghet. Varje dag har jag somnat på hans arm och varje morgon har jag vaknat på hans arm. Och varje morgon har jag vaknat med ett leende och haft så mycket energi och glädje inom mig att jag har kunnat sprida ut det.
Man ska vara stolt över sig själv, och man ska tänka tillbaka på allt det fina man har haft och inte gräva ner sig bara fär det blir en annan årstid, den gråare årstiden som alla fruktar för. Den kan bli lika fin, om man gör den lika fin.
Det var allt för mig precis nu. Nu ska jag åka till Sunne för att se på bowling och sen ska jag åka ner till min bostad och ha det bäst. Och börja något nytt i livet. Börja skolan, träffa nya människor och göra det jag alltid ha velat göra. Så hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0