hohoh allt är nytt

Allting är så nytt, ifrån att bo i torsby och ha allting så nära och till det här. Stadsbussar hit och dit, typ tre kilometer gåväg till närmaste pekås och fyra kilometer till skolan. Allting är så sjukt nytt. Laga mat, diska, tvätta, sopsortera och bara det att leva själv. Det är spännande och roligt, än så länge.
Skolan också, där kände jag mig som världens tönt. Kände inte en människa, hade ingen aning om vart jag skulle och man kände blickarna som drogs ifrån topp till tå. Gosh! Tänkte jag. Men okej, det var inte alls så farligt. Riktigt roligt faktiskt, börja på ny kula. Känner mig så förväntansfull.
Jag mår gött helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du kommer trivas! Så stor omställning och dessutom vid så ung ålder. Men det fixar du galant. Du om någon! Lycka till! Så får du komma hit och hälsa på och sätta tänderna i mina slitna toppar ;)

2011-08-22 @ 21:06:12
URL: http://leona-a.blogspot.com
Postat av: Julia

jag lovar att säga till mina vänner att vi inte ska stirra alldeles för mycket på dig ;)

2011-08-23 @ 19:32:41
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0