anonym's svar

vad gör du om dagarna? frågade en anonym. Och eftersom jag inte är något annat än extra snäll idag så ska jag bannemej svara på det.

Jag gör inte så mycket om dagarna och det är det jag älskar så jävla mycket. Det är det som är sommarlov för mig, vakna upp och göra precis vad som faller mig in. Jag vaknar upp på mitt hjärtas arm varje morgon, snosar lite. Vi har nördat one tree hill i två veckor nu, jag blir så snyftig av det programmet, så jag gråter ganska mycket.
Har fått klart för mig själv att jag gillar att åka fyrhjuling jävligt snabbt så det gör vi och henrik sitter alltid lika rädd bakom och skriker, men det struntar jag i och fortsätter gasa. Ha!
Sen jobbar jag, vart jag jobbar? Jag har lite extraknäck på Sahlströmsgården, där serverar jag en massa turister, plockar lite disk, leker lite cool och dricker lite svart kaffe för jag inte hinner hämta mjölken. Hårt.
Jag planerar även min flytt, eller ja, jag går fram och tillbaka och tänker på allt jag måste göra men inte gör. Som, att börja packa, börja titta på saker jag måååste ha eller typ hur mitt rum ska se ut. Nej det är inte viktigt tänker jag och sätter mig och äter smörgås istället och drar ut lite bilder som jag måste ha på väggarna där nera i storstan, det tycker jag är det viktigaste. Hur sjukt?
Jag gör ingenting vettigt med andra ord, lever sommarlivet. Jag är lyckligare, tryggare, ivrigare, modigare, gladare, stabilare och kärare än jag någon gång har varit. Så, nu fick du svar på det du anonyma!
Hade varit femton gånger roligare om du kunde skriva ut ditt namn, såja puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0