totalt oviktigt, men ni gillar det.

Ni kanske inte visste detta, eller så gjorde ni det. Skitsamma vilket, läs ändå.

Jag ställer klockan på 05.03, ställer om den till 07.07 då går jag upp. Tittar mig i spegeln, drar på mascara och skiter fullständigt i hur håret ser ut. När jag är klar med allt det yttre, är klockan ofta 07.15! Otroligt va, trodde ni inte att jag var en sådan snabbis? Sen lägger jag mig i sängen igen och sover till 07.55 eller senare, men då missar jag bussen och kommer försent. Morgonrutiner.
Jag är en slarver och en riktig fåntratt utan att överdriva. Och en periodare, nått så otroligt. Och jag hatar katter, de jävlarna. Varför är jag en fåntratt då? Behövs inga större förklaringar. Och så har jag en sån jävla otuuuuur, men det är ju också skitsamma.
Jag har ingen fallenhet för matlagning, verkligen inte. Men är riktigt duktig på att servera och stå i kassa, kunderna älskar mig! Tehe. Kan heller inte tvätta eller starta en diskmaskin, ska antagligen flytta hemifrån om någon månad, tokigt va? Jag hatar även särskrivning, haha Vickan?
Men i vilket fall som helst, så är jag ganska cool.




Kommentarer
Postat av: M.

Du är sjuk och snoozar i 2 timmar! Om man gämm för med mig liksom, fattar inte vart ssammhället är påväg. :D:D

2011-04-19 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0