sommar och sol, huuh?!

Imorgon får vi påsklov, fast för mig är det bara ett vanligt lov. Jag gillar inte högtider numera, de är bara onödiga och överskattade. Så jag tänker inte fira påsk speciellt mycket. Jag vill helst sitta på mamma's balkong och lyssna på Rix Fm hela påsken, hade inte det varit fint? För ingenting är som vanligt, ingenting. Allt är splittrat och alla sönderslagna bitar ligger på helt olika ställen. Det är hårt, när man blickar tillbaka från föregående år, där det var glädje och kärlek. Ingenting är som vanligt och varje gång jag blir påmind så sticker kniven till i magen.
Så med andra ord, så får jag lov imorgon. Och jag struntar i om det är det gula och äggiga lovet.
Jag tänker ha en bra, vanlig helg och ett bra vanligt lov. Vad sägs om det? Bra, tänkte väl det.



Kommentarer
Postat av: snor

ska vi ta en grillkväll någon dag under lovet? :))) bara tjejerna!

2011-04-20 @ 20:15:49
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0