hahaha såå fruktansvärt skojsigt

Haha åh tjena vilken rolig kväll jag har haft. Har för det första varit ute på en promenad i kvällssolen, underbart skönt. Sen fick jag ett samtal från två grabbar, var tamejfan det roligaste på hela veckan. Hahaa, låg ihopvikt på golvet av skratt. Tack Markus och Andreas, ni gjorde absolut min kväll.
Så nu kan jag väl fortsätta att skratta ett tag till, tills jag somnar inatt någon gång. Det där med att lägga sig i tid, är tamejfan inte min grej. Men vad gör det? Ja, säg mig. Vad gör det?


Kommentarer
Postat av: Matilda Affliction ~Självförtroende~

Hej, skulle du vara intreserad av att vi följer varandra på Bloglovin' ? Jag letar efter nya och bra bloggar att följa och din blogg verkar vara jätte bra :)



om du har och använder bloglovin' d.v.s.

2011-04-20 @ 21:31:07
URL: http://todaysaffliction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0