don't leave me alone

Ikväll ska jag äta glass direkt från burken med Fia. Helst Ben&Jerrys men Torsby har inte ens kvar det, så jag vet inte, kanske får vi nöja oss med cheesecakeglass eller nått.
Vi ska också se på film, skvallra och dela varandras glädje som vi just nu har. Precis som det ska vara.




Det är med minnena som får mig att se dagen, för det är med dom vi ska leva. Every single day. Men jag lever precis som jag vill, så slipper jag ångra mig.
Och för varje misstag jag gör, detsto starkare blir jag.

Kommentarer
Postat av: Lixy

Idag går Sverige till val, glöm inte att rösta.

Vet du inte vilket parti du vill rösta på kan du hitta information på min blogg.

2010-09-19 @ 09:42:01
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0