jag tror fortfarande att det bara var en dröm

Jag hittade några frågor som jag känner att jag vill svara på, mest för att jag har tråkigt.

Hur ser din drömkille ut? Like this

Vad gör du en regnig söndag?
Sover.

Hur ska en bra vän vara enligt dig? Som Fia.

Och hur ska en bra pojkvän/flickvän vara enligt dig? Hmh, speciell, kärleksfull (såklart) och ja, sig själv kanske.

Och hur ska dom INTE va? Svårt.. Överdrivna, vara beroende av andras åsikter, ta mig för givet, kritisera mig och mina åsikter och helst inte totalt dumma i huvudet. Ojsan..

Vad är din passion? Haha, inte vet jag. Blogga? Nejra, jag vet inte.

Drömmar? Okej, mja jag vet inte riktigt vad denna fråga betyder men drömmar för mig är något fint. Oftast.

Vad gjorde du förra i fredags? Hmh, vad gjorde jag inte? Jag hade en rolig kväll med kompisar, jag åkte karusell, blev galen och sjuk i huvudet och hade grymt kul.

Vad/ vem räddar en dålig dag? Kaffekoppen, duschen och Fia.

Vad tänker du på just nu? Hur dum jag är egentligen, men jag gillar mig själv ändå. Hah.

Vad vill du göra just nu? Hmm, klä upp mig och träffa folk. Och kramas.

Vem är bäst tycker du? Behöver jag ens svara på den frågan?

Favoritlåt? Får nya hela tiden, men Nelly - Just a dream.

Hur känner du dig nu? Orkar inte känna efter...




Kommentarer
Postat av: Anonym

asså fan vad jag älskar dig!

Postat av: LISA MARKLUND

heyhey! hur är läget med dig? :D

2010-09-16 @ 21:35:46
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0