stronger

Taio Cruz – Break Your Heart - som påminner mig om Hoffmaestro, som förövrigt var hur roligt som helst.
Timo Räisänen – Outcast - Fredag på fryksdalsdansen. Jag och Fia sjöng och hoppade trots att vi inte kunde texten. Den kvällen var både väldigt bra och dålig. Hhm, ja.
Manian – Loco - Video Edit- denna påminner mig också om den kvällen, då vi åkte runt i en bil och lyssnade på denna låt.
Björn Rosenström – Hultsfredsfestivalen- Givetvis lördan på fryksdalsdansen. Denna låt var nog den enda låten jag hörde, jag kom in alldeles för sent och missade det roliga. Men jaja.
Black Eyed Peas – I Gotta Feeling- Valborg, åh älskade valborg. Det var så jäkla kul!
Radiohead – Creep- Den påminner mig om Juli ♥
Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig- aa, den lyssnade jag på i Augusti, åhå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0