och så dom där grejerna igen......

Dagens hej babberiba: Måste nog vara när jag och Fia åt kinamat med Andreas och Junlääär. Herregud, andra gången denna veckan jag äter pasta med tum yun. Jaja, det är jag värd.

Dagens YEAH!: Att det är helg. Eftersom jag har haft en sån jobbig skolvecka och så. Tehe.

Dagens humör: Fnittrig.

Dagens roligaste: Emmas nya smeknamn.

Dagens loooooovelyyyy: Andreas tröja, varför lånar han ut hans tröjor till mig när han vet att dom förblir mina i flera veckor? Dummer.

Dagens fan-vad-kul: Puffkrig på Facebook. Hmm, roligt ja.

Dagens blogg: Kan ju inte svara min egen varje gång, så det får väl bli broders. Enda sättet att hålla koll på honom numera.




Okej, mina dagensgrejer är tråkiga men jaja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0