men snälla, jag behöver dig



Jag sover otroligt dåligt på nätterna, otroligt otroligt dåligt. Så jag går runt och gäspar om dagarna, lyssnar på musik som gör mig ännu tröttare. Men, jag kan ändå inte sova.
Jag väntar på bättre tiden helt enkelt, tider där jag har passerat den här delen. Där jag har tankar som inte tar över mina nätter, där jag ens orkar se mig själv som någonting och där jag bara kan le och mena det.

Nej, någonting måste hända, såhär kan jag fan inte gå. Jag har en dålig period mina kära läsare, stå ut. Snart är allt förändrat och jag kan börja om på nytt.
Efter helgen, efter helgen är allt förändrat och jag kan börja på nytt. Helt förändrat.
Ny plats, nytt område och ja, allt annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0