keep walking amanda.



Jag har haft den jobbigaste skoldagen i hela mitt liv idag, jag har aldrig någonsin känt mig så vilsen, ledsen och jag har aldrig känt samma smärta som jag känner nu. Och jag har aldrig haft så nära till tårar som idag. Och jag vet inte heller hur många gånger den ömma punkten träffades. Och det värsta är att det kommer bli såhär så många fler dagar och i en sån lång tid. Jag ser inte slutet någonstans.
Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte vad jag ska säga. För just nu gör allting så jävla ont.

Men jag måste säga till mig själv att allt blir bra igen, jag måste se det ljusa någonstans men ingenstans hittar jag ljuset. Och jag kan säga att jag längtar till den dag då jag ser det.
Jag klagade på att min tillvaro var svartvitt förut, nu är det inte en enda färg ska jag säga er. Och då, när det var färgglatt, då kunde jag inte ser det. Då hade jag nästan allt man kunde begära, men jag ville ha mer.
Nej.

Och i alla jävla tårar, tankar och funderingar så är det fan bara en person jag tänker på.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas allt ordnar sig amanda! :/ <3

2010-09-23 @ 16:06:28
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: amanda

Verkligen ledsen gumman, sånt är så himla tråkigt! Jag vill verkligen att du ska veta att jag alltid finns här för dig och stöttar dig! För du är så bra Amanda, du är stark! Har gått egenom det själv och det är fruktansvärt jobbigt. Men med tiden läker alla sår, som man brukar säga. Så, hoppas du förstår det att jag tänker på dig! kram

2010-09-23 @ 18:37:15
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: ällen

usch! finns alltid för dig och stöttar dig! <3

2010-09-23 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0