just gonna stand there and watch me burn?






Min favoritmapp på hela datorn är "SOMMAR" och i den mappen finns en annan mapp som heter "solbabe". Den är min absoluta favorit. Jag fullkomligt älskar den ärligt talat, för i den finns alla fina stunder samlade ifrån sommaren. Allt är så färgglatt och såna stunder som egentligen inte var stora, men som blev som fina har jag kort på och dom ligger i just den mappen. För jag hade med mig min lilla kamera ungefär överallt och dom gör mig alltid på så bra humör. Dom soliga dagarna i Juli, som nog var dom bästa i mitt liv. Då man inte såg några bekymmer, det fanns inga krav och ingenting som jag oroade mig för, (mer än att solbrännan skulle försvinna då, hehe). Det var mina bekymmer då.

Jag älskar min solbabe mapp, som väcker alla minnen från sommaren. Tacka mig själv för att jag bar med mig kameran precis överallt. Åh vad jag är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0