babbel



Tja KolsnäsAmandaaaa. Såja, nu var matten klar, det gick fort, duktig jag är egentligen!
Nu är det bara no:n som ska in i mitt huvud och jag brukar inte välkomna no speciellt mycket i mitt huvud. Så mja, det kan ta sin lilla tid.
Dock tycker jag att Fia lockar lite mer än no, så ja hon kommer på besök. Min egna lilla glädjespridare som alltid gör mig gladare. Tänka sig.

Förresten, alltid när det är partyy blir jag helt tomatig i ansiktet? Förstår ni hur drygt det är eller? Jag känner mig alltid så jäkla ful då... Ååh, vilka problem man kan ha. Annars ser jag ju ganska glad ut på den bilden, bland en enorm folkmassa. Ja? Jo? Ne? Kanske?
Håll tyst Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0