trött, lite besviken men glad




Jag är ganska besviken på mitt besök till Karlstad, eller nej besviken var inte rätt ord. Frisör fanns inte på John Baur som vår kurator sa till mig. Jävlans bra. Men däremot tittade vi på några program, som var ganska intressanta. Nämligen Samhäll inriktat på Media och Journalistik. Hur det nu stavas. Men jag hade ett mycket bra sällskap med mig, så det känns lite bättre.
Men ja, jag vet inte. Nu är jag jävligt trött och sängen lockar väldigt mycket just nu. Så natti.

Kommentarer
Postat av: JOhannna

sv: åhja, helt sikker :D men jag tror att en viss amanda carle va lite slice! haha ;d

2010-11-26 @ 16:22:20
URL: http://monkamoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0