några frågor & några svar.



Jag har fått ganska många frågor här på bloggen, som jag inte har besvarat, men nu så.

Fick en fråga förut om vad jag har för kamera, så;

Jag har en Nikon D90, jag är jättenöjd över den. Jag hade först en D60, lite sämre och jag märker en väldigt stor skillnad faktiskt. D90:n är inte speciellt avancerad, utan jag tror att nybörjare också kan förstå sig på den. Kram till dig också Malin.

Vart har jag köpt min gosigos tröja?
Den kommer ifrån MQ, den är superskön, inte stickig eller något liknande. En ganska lång modell och det är jävligt gött och väldigt fint till tunna leggins.

Vart jag laddar hem Andra Avenyn ifrån?
Det har jag redan svarat på en gång, men jag kan väl skriva igen liksom. Vilken underbar bloggare jag är, tehehe. Tankafetast är iallafall mitt svar.

Vart jag färgar och klipper mig?
Vid Studio CH. Men jag brukar faktiskt både färga och klippa mig själv. Jag brukar göra så att frisören får fixa fram en grund och så ökar jag på själv sen.

Vart ska jag flytta?
Mina föräldrar har som sagt flyttat isär, som alla säkert vet. Jag ska flytta från mitt hus inom kort, till ett annat lite hus ungefär tio meter härifrån. Så Kollsberg. Jag bor även i Ria med mamma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0