chacha bloggääään



Är det inte konstigt detta med bloggar? Jättemånga har bloggar, dom kan handla om princip allt. Vissa vill förmedla ett budskap, vissa vill visa upp sina såkallade outfits, vissa vill visa vad man har ätit till mat, endel har nog även bloggen som ett tidsfördriv, lite som en dagbok kanske och kanske även som ett hjälpmedel när man går igenom något tufft.
Min blogg är en blandning av allt, den är inte inriktad på något speciellt utan den bara är. Jag älskar att blogga konstigt nog, den är någonting jag lägger ner ganska mycket tid på och det roligaste av allt är att såpass många läser det jag skriver. Ibland tänker jag på hur extremt konstigt det är, att runt omkring 90 stycken olika personer klickar in sig till min blogg, dagligen. Och sen tänker jag även på hur jävla roligt det är att ni följer den.
Ni läser liksom om mitt liv, vad jag gör för att hålla mig sysselsatt, vad jag går igenom och vad jag vill.

Nej fyfan vad detta är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0