keep




Okej, förra veckan skrev jag ett inlägg om saker jag inte tycker om, eller saker jag inte tål uttryckte jag mig visst. Den listan kan bli ännu längre nu, har visst blivit allergisk mot lite fler saker och personer under den senaste veckan. Men istället för en massa negativt tänkte jag slänga ihop en lista med saker jag tycker om och förresten egenskaper och personer jag gillar. Såja.

- När man får ett finsms när man som mest behöver det, när man behöver få lite kärlek, att få bekräftelsen att någon bryr sig, tänker på en. Åh, det är så fint, jag blir alltid lika glad när jag sitter i dendär dåliga sitsen och får ett sms, som kan innehålla allt ifrån " är allt bra med dig sötnos" till "du är fin" ah, ni fattar.

- När endel personer som fullständigt skiter i vad andra tycker om en, när de har på sig vad de själva tycker fint, eller står fast vid sin åsikt. Jag ger alla såna starka personer en eloge nu, fyfan vad ni är bra.

- Min bror och syster, som jag lär mig väldigt mycket saker av. De är kloka dom två, de är dock väldigt olika som personer. Men båda är så bra, så sjukt bra är dom. Hoppashoppas att jag en dag blir en blandning av dom, det skulle ju vara perfekt, för det är precis den personen jag vill vara. Och förhoppningvis kanske jag blir den personen idag. Storasyskon är för bra asså.

- killkompisar. Ibland är det så himla skönt att bara kunna prata och umgås med killar. De lyssnar på ett annat sätt, de säger andra saker och de tar in sakerna på ett annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad du är gullig, du är otroligt bra du också ska du veta! <3

2010-05-19 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0