sex and the ciiiity 2

http://plaskis.se/wp/wp-content/uploads/2009/09/sex-n-city.jpg


Jag har visst glömt att skriva om hur Sex and the city 2 var. Jag hade ganska stora förväntningar på filmen, eftersom jag älskar ettan. Men, det brukar ju dock bli så att tvåan är sämre. Men jag tänkte, hur kan den bli sämre när Carrie fortfarande är huvudrollen.
Men, jag måste säga att ettan är myyyycket bättre. Tvåan tyckte jag stundvis var lite flummig och aningen konstig. I ettan var det ju en kamp om Carrie och Mr Big skulle få varandra och det var fint. Men i denna film, tjaffsade dom om en soffa. Hmm, ja. Han valde soffan och hon valde festen och vips så var intrigerna igång.
Givetvis var den också riktigt bra stundvis, en riktig såndär tjejfilm såklart. Som alla flickor borde se. Det värt sina pengar faktiskt.
Tidningarna skriver dock " de borde skämmas ta mig fan". Och de fick inte ett enda +. Hehe, ja men se den ändå vettja.

Så av mig får den 2,5 stjärnor av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0