great amanda, great




Dagens funderingar hade jag tänkt att skriva ner nu.

- Kan man se normal, snygg, inte tjock, vacker, ah you name it, när man sitter i frisörstolen med en sån ful kappa på sig? Nä, jag tror inte det. Känner mig alltid så äcklig och ful där.

- Varför man aldrig tröttnar på att Wieners latte, den är alldeles sådär jättegod som man kan dricka hur många som helst. Konstigt.

- Varför jag inte kan plugga, hur gör man? Om någon kan, snälla förklara för mig, snarast.

- Varför jag inte kan förstå att jag tar konfirmation imorgon? Jag har ingenting fixat, har inte köpt någon klänning, vet inte vilka skor jag ska ha, har ingen aning om hur håret ska se ut. Alltså, jag har ingen koll på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0