blööööp



En favoritbild just nu, tagen från Stockholm tror jag..

Ahja, jag har haft en fin dag faktiskt, tillsammans med sötFia. Vi solade i fordonsparken ett tag, åt jordgubbar och prata som vanligt. Men sen kom det ju en massa moln och förstörde allt och nu regnar det!! Skitbra.

Som ni läsare vet, så hatar jag Eddie Meduza. Det tycker mina söta vänner är ganska kul, så dom sjunger min hatlåt Ragga Runt, högt och ofta. Älskar att säga hans namn och allt som gör mig galen.
Visst, vi bor i Torsby, byn som är känt för Rockabilly och allt sånt. Men nejnejnejnej, Eddie Meduza är ingen musik. Och vet ni vad som förstörde min dag idag?
Att när jag väl lyssnade på radion, så spelade dom RAGGA RUNT!!!!!!! Men herregud, vad vill han mig, dendär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0