9 crimes




Okej. Man borde egentligen önska alla lycka och allt detdär. Men, alla är fan inte värda lycka, att vara glada och kära. Hur hemskt det än låter, så är det så. Iaf tycker jag så.
Man ska inte kunna behandla folk hursomhelst, inte få leka med andras känslor och liv. Så är det bara.
Och det gör mig så fruktansvärt förbannad när folk inte har någon som helst aning om hur sårad man gör någon, när man bara fortsätter att leka. När en annan människa får ta all skit.
Usch och fyfan, man ska inte få behandla folk hur man vill. Jag står fast vid det, att alla är inte värda lycka. Efter all svek, alla tårar, all skit man har gett en annan människa och att man har varit helt medveten om att man har sårat en person och att man har gjort fel.

Näh, blä är väl att jag har att säga.

Kommentarer
Postat av: Abdulelena

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-08-19 @ 10:33:39
URL: http://abdulelena.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0