Bloggisar



Nu tänkte jag ge er lite bloggtips, givetvis kommer jag inte länka alla bloggar jag följer för det blir huuuur många som helst, inte heller de som t.ex Kenza och Paow, för deras bloggar behöver liksom inte att länkas. Så det så.

Sofia - Hennes blogg gillar jag, jag läser den liksom inte bara för att hon är ifrån Torsby, utan jag gillar den! Hon skriver om det mesta, hon är mycket medveten om hur hon klär sig och är grymt snygg hela hon. I like it!!
Amanda - Amanda är min söta klasskompis som är en otroligt omtänksam och givmild person. Hennes blogg är en mycket mysig sådan, hon ger många musiktips och det gillar jag verkligen.
Lorena - Åh, Lorena är nog en av mina favoritbloggerska, hon är så fruktansvärt snygg och klär sig så otroligt. Hennes outfits är nästan to die for. Och hon shoppar oftas budget och matchar med varandra, grymt är mitt ord!!
Ulrika - Även denna bloggerska är grym! Hon fotar mycket snygga bilder, hon är grym på att matcha, hon har grymma kläder, ja hela hon är grym. Jag kan sitta och titta på hennes outfits hur många gånger som helst..
Ellinore - Ellinorak, vart ska man börja? Hon är en sån som ger mig inspiration hela tiden, hon är så sjukt kreativ så man blir alldels ÅÅÅH!! Hon utbildar sig till frisör, så hon är riktigt duktig på att göra en massa finfina frisyrer, hon klär sig skitfint, hon målar skitbra, expert på naglar, fotar fina bilder. Och ja, herregud vilken tjej!!
Pouline - En riktigt duktig trettonåring som fotar riktigt fina bilder faktiskt, jag vet inte varför jag gillar hennes blogg så mycket. Gå in på hennes själva, så får ni se!
Nilsson - Sötnilsson herself. Hennes blogg är riktigt fin faktiskt, hon bloggar om ja, allt? Hon är otroligt söt och är hur bra som helst. Så det så.
Josefin - Åh herregud Josefin. Hon har varit lite som en förebild i ja, jättemånga år nu? Hon är så sjukt kreativ och man får inspiration av henne hela tiden. Hon är så himla söt, hon klär sig jättegulligt och hennes bilder hittar jag inga ord för, helt otroliga. Vilken känsla hon får med i bilderna, ja som sagt. Henne har jag avgudat i jättemånga år nu och jag kommer nog fortsätta att göra det, för hon är helt grym helt enkelt!
Johanna - Johanna, henne har jag också haft som en förebild jättelänge. I många år har jag tittat på hennes bilder på bilddagboken och läst hennes blogg. Jag har alltid tyckt att hon har varit så söt och har alltid gillat hennes kläder. Och så nu är hon tillsammans med min bror! Lite coolt tycker jag. Hennes blogg är nog den som jag gillar mest för hon skriver så grymma texter. Hon skriver om allt, som verkligen får mig att tänka till och i varje ord hon skriver känner jag igen mig. Hon förmedlar något speciellt, ah. Helt otroliga texter och det bästa är att hon verkligen skriver om allt, ifrån klackar till fjortisar till skabbisar på torsby. Och fristadsjackor och mjukisbrallor. Och allt är så jävla sant!! Ojojoj. Och henne känner jag och sover under samma tak som. C-o-o-l-t!!
Det var hon som fick med mig på Friskis för över ett år sen och det kan jag verkligen tacka henne för.


Såja, detta var några länkar till några av mina favoritbloggisar. Hoppas ni gillar det!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Amanda, fy fabian vad gullig du är. Jag blir så rörd så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det värmer i hjärtat. Stor puss!

2010-03-22 @ 19:28:57
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Johanna

puss! din blogg är suuuper :D <3

2010-03-22 @ 20:53:11
URL: http://monkamoop.blogg.se/
Postat av: nilssson

puss! din blogg är suuper ! :D <3

2010-03-22 @ 20:54:37
URL: http://monkamoop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. Jag blir ju alldeles gråtig! Vad du är gullig :)

2010-03-22 @ 21:29:00
URL: http://leona-a.blogspot.com
Postat av: amanda

Åhh, va söt du är Carle! Din blogg är hur bra som helst. Pussissssss! :) <3

2010-03-23 @ 13:53:13
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: Sofia

ÄR jAG MED?? men gud vad glad jag blir :')

jag älskar dina stora, färg-galna bilder förresten!

2010-03-27 @ 15:53:15
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0