Hoho



Du heter: Amanda Carle heter jag.

Smeknamn:
alla kallar mig Carle, så ja. Carle.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
9 crimes, Flightless bird brukar vara ganska lätta att gråta till ja.

Beroende av:
Läppsyl, något att göra och träning typ.

Vad tror folk om dig? Det jag har hört är att jag skrattar mycket och att jag är en bowlingnörd.. Hehe.

Stämmer det? Det gör det nog, fast nä. Jag är ingen bowlingnörd, det låter så nördigt.. så näh.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder ibland, mina ögon (vilket jag inte förstår) och mitt hår. För det mesta.

Vad säger du för att imponera på någon? Beror väl på, det som känns rätt?

Hur imponerar man på dig? Man säger något speciellt, något som handlar om mig. Man är sig själv helt enkelt, så får man se hur långt det går. Man kan även säga en massa fina saker, sånt brukar fungera.

Brukar du skratta för dig själv? Om jag gör!! haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Haha ja gud vad gullig du va <3

Var bor du? I Torsby, ehhe ;D

Äger du några converse:
Yes

Vad har du för mobil:
Samsung touch.

Nästa mål i ditt liv:
Har en massa mål, men en av de saker är att komma in på frisörslinjen.

Hur svarar du i mobilen:
aa det är Amanda, eller hej det är Amanda.

Antal timmar sömn inatt:
10 ungefär.

Sov du ensam: Det gjorde jag ja!

Brukar du komma i tid: Ja, ordning på mig vetni. ah

Favorit dryck på morgonen:
Kaffe såklart

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Beror på om jag har varit och shoppat, annars runt 150?

Vad längtar du till?
Till danspalatset, Oslo, kalasis, Masters och en massa annat.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har de bästa som finns och det är jag förjävligt glad för.

Vad är det finaste du fått?
Jag får alltid en massa fina ord av personer som betyder mkt. Men om jag ska ta något annat, så kanske mitt armband av Johan! :)

Om fem månader:
Är det Augusti, jag hoppas jag har haft världens bästa sommar då.

Om ett år?:
Har jag fortfarande ett kul tonårsliv, jag kämpar för mina betyg och är kär!!

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Fia antagligen, eller Emma, Erica eller syrran.

Har du strumpor på dig nu:
Ja, klart jag har?

Är det okej att gråta:
Men öhö, klart det är okej att gråta?!

När grät du senast:
Någon vecka sen, sådär riktigt mycket..

Bär du glasögon eller linser:
Nääh du.

Är du bra på att laga mat:
Nej, sånt kan jag inte. Stekt ägg är jag dock kuuuung på!!

Vilken är din favoritglass:
Glass är gott, men jag har ingen favorit.

Vilken ögonfärg har du:
Bruuuna, ledsensmilie.

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only!

Jaha okej, ja då är det ju bara onödigt! :)

2010-03-14 @ 06:58:32
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0