Strange!!



För ett tag sen fick jag en kommentar som löd ungefär såhär "Snälla du, sluta banta och sluta skriv om hur mycket du tränar och sånt. Ingen bryr sig och det är inte alls kul att läsa om sånt. Jag gillar din blogg förövrigt, men snällaaaaa".

Självklart var den anonym, hehe. Okej, så nu ska jag förklara mig lite grann, för jag blir lite irreterad på denna kommentar. Den är sjukt löjlig faktiskt.
Så okej, jag bantar verkligen inte!! Det vet jag inte vart du har fått ifrån, det enda jag gör är att tränar och ja, jag äter. Jag kan väl säga att jag har gått ner väldigt mycket de senaste två åren, men jaja. Det är för mitt eget bästa och jag är jävligt stolt över mig själv att jag har gått ner så mycket. Nu tränar jag dock inte för att gå ner i vikt eller något sånt, utan för att faktiskt få muskler och när jag tränar så mår jag bra, that's it!
Och du? Detta är min blogg och jag skriver vad jag känner för, jag skriver om mitt liv och en del i mitt liv är just träning så jag kommer absolut inte sluta skriva om min träning och förresten så skriver jag inte alls mycket om min träning, så snälla.
Så med andra ord så bryr jag mig inte alls om denna kommentar, men jag vill bara få klart för dig att jag inte bantar och att jag skriver vad jag vill i min blogg! Sluta läs den om du stör dig så mycket.

Puss på dig anonym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0