Freeedag!!!!



Ungefär så glada är vi över att det är helg. Jag är iaf så glad som på bilden, Fia ser mest. Ja, jag vet inte.
Ja, nu har vi gått en vecka i skolan efter lovet, den gick snabbt och det har varit en jävligt bra vecka. Men nu ska det bli jävligt gött med helg.
Förresten, helt plötsligt har jag inte längre någon systemkamera, jag sålde nämligen min förut. Gött hej!!!!
Jag ska spara hälften av pengarna, om jag kan då. Någon dag kanske jag vill köpa mig en ny, vem vet liksom?!
Jag har ju iaf en Nikon kvar och den kommer jag aldrig lämna, för vadfan, vem behöver två systemkameror? INGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Mariuslena

Thanks, keep up the good work.

2011-06-08 @ 09:55:57
URL: http://mariuslena.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0