yeah, min natthändelse!



Vaknade, tittade på klockan, 04.07. Fan tidigt tänkte jag, fan väldigt tidigt när jag tänkte lite till. Ahja, bara att somna om, men nepp. Inte kunde jag somna om. Så jag gick upp. Drack en halv 1.5 liters loka, var pigg som jag vet inte vad. Satte mig och målade naglarna, trodde jag skulle bli trött under tiden lacket torkade. Men nä.
Hmm, vad skulle jag då göra för att bli trött? Då kom jag på det, alla säger att man blir trött efter man har ätit så självklart skulle jag äta för att bli trött! Vilken brilliant idè.
Så jag tog en smörgås, som jag antagligen kommer vara mätt på for a loooong time. Väntade, skulle jag bli trött nu då? Nää. Då blev jag arg, tog ett tuggummi, läste en tidning. Och jag somnade!!!!! Sen var jag väl liksom tvungen att vakna till, för att förflytta mig till min säng. Och vet ni det roliga?
Jag somnade inte.

Vilken härlig dag det här kommer bli, det känner jag på mig. Och blir det ingen härlig, så ska jag göra det till härlig. Nä, nu ska jag kanske sova i solstolen ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0