wohooi




Jag är rastlös, behöver verkligen någonting att göra, hela tiden. Jag har umgås med sötkusinerna och Fiabruden. Och nu sitter jag här och har ingenting att göra! Kanske borde gå ut och springa eller nått, eller gå på promenix. Eller kanske städa mitt rum, (nej, jag har inte gjort det än).
Istället sitter jag och funderar på vad som händer på midsommar, har ingen aning om vart vi ska vara och det suger ja! Men jaja, det märks.


Fin överläpp jag har på bilden förresten, eller nej det finns ingen överläpp! Fan vad synd om mig.

Kommentarer
Postat av: ällen

du är inte ensam med ingen överläpp :(

tycker vi kan hitta ett par brudar nu och gå och köpa glass elr något! :)

2010-06-20 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0