fireflies



Jag har bestämt mig för en sak och det är att göra denna sommar till den bästa än så länge i mitt liv. För visst, alla sommarlov är bra. Men nu ska jag göra det ännu bättre, för jag menar det blir som man gör det till. Och så är det med allt, man kan inte gå runt och klaga om man kan göra något åt det.
Men iaf, tillbaka till detta med sommaren. Nu kommer några saker som jag SKA göra. Yeeeeeah.

- Grilla, grilla och grilla på kvällarna. Bara såna spontana och mysiga kompiskvällar.
- Picknick, är nog bland det bästa jag vet just nu.
- Äta litervis av jordgubbar!!! Of course, vad är en sommar utan jordgubbar? Jag tycker t.om. känslan att gå till Konsum och köpa jordgubbarna. Hahah.
- Baaaada om vädret tillåter och tillåter inte vädret det så blir jag arg och gråter och då badar jag i tårarna istället. Yeeh.
- Sjunga Skaka Rumpa och steka med Fia.
- Åka till min favoritstad Göööötelabooorg. Där ska dagarna innehålla; shopping, Liseberg, bli galen på spårvagnarna, fota och umgås med snyggingar.
- Grilla, eller har jag skrivit grillat? Oj, det hade jag visst. Men ja, grilla. Egentligen vad är det för speciellt med grillat?
- Efter all grillning måste jag nog träna, så ja TRÄNA! Springa, gå, Friskisen och cykla. Gööööött.


Hmm, är det något mer nu eller? Tror inte det, följer jag dessa strikta punkter kommer sommaren bli grym. Så med andra ord, ska jag följa dessa nooooooga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0