utan ett ljud




Lyssnar på en av dom låtar jag har lyssnar mest på under det senaste året och det är Kent - Utan dina andetag.
Söta Julia la ut den låten på sin blogg, dock inte Kent som sjunger. Men åhå, den var också grymt fin.
Texten till denna låt är så otroligt fin, man kan liksom inte göra annat än att älska den.

Och när jag ändå länkade Julias blogg, kan jag skriva att hennes blogg är riktigt bra. Jag följer den riktigt noga, tycker att det är roligt att läsa om hennes liv i Karlstad och alla hennes bilder och ja. Allt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nämen tack! Va gullig du är. :) följer din blogg riktigt noga också, en av mina favoriter!

2010-06-19 @ 16:25:46
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0