last year









Detta var förra midsommar, det var bröllop. Ett mycket fint sådant och kusin Åsa var den finaste bruden jag har sett. Så det så.
Själv hade jag ganska kort hår, korkskruvar och var så jävla osäker på mig själv. Det är väl det som är skillnaden och att jag hade lite smalare ben, armar och ja ni vet. Men jag är förbannat glad att jag inte är som jag var förra året, för jag var verkligen ingen då. Jag spelade bara med, nu vet jag iaf vem jag vill vara och skiter i om jag hade smalare lår. För det var inte värt det. Jag var inte speciellt glad, var bara osäker på allt, var så fruktansvärt tråkig och hade nog ingen större liv.

Så ja, jag skiter i om jag hade smalare lår, för just nu mår jag jävligt bra och trivs med mig själv. (t.om. med mina lår)

Kommentarer
Postat av: Anonym

that's my girl! ♥

2010-06-24 @ 14:22:48
URL: http://jaghjertaamanda.ingenriktigblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0