det där med bloggning




Oh no! Den bloggen som skrev vettigast, roligast och bäst har nu slutat att blogga, är därför en ganska ledsen flicka. Och så finns det en blogg till som jag gillar, även den skriver inge strunt, som jag gör i princip hela tiden, utan den innehåller så grymma texter. Som verkligen får mig att tänka till. Den bloggen, kan jag inte gå in på!! Vad är det här?! Vem vill mig så illa så den gör så att jag inte kan läsa mina favoritbloggar, som får mig att tänka till, ibland gråta och ibland skratta?!
Tydligen får jag endast läsa bloggar som innehåller mode, trams och hatkärlek nu då. Det kunde ha varit min blogg jag just förklarade där. Jag kanske borde skärpa till mig, börja driva en smart, rolig, vettig och fin blogg. Istället för konstiga texter, stora bilder och bilder på mig själv, så kanske jag borde gå in på lite mer vettiga saker som sagt. Fast nä. Då vore det bannemej inte jag. För jag är ingen sån, som kan skriva vettiga texter, som får folk att tänka till. För jag är inte speciellt smart av mig.

Så jag fortsätter köra som jag har gjort i 1,5 år. Mode, stora färgglada texter, lite text och givetvis en stor drös med just mig själv. Hehe, låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0