brööööllop, tydligen




Yeeeho! Idag är dagen hela svenska folket har väntat på, i ett år har jag räknat ner dagarna. Jag har köpt disktrasor med kungaparet på, chokladaskar och köpt tårtor på Wiener. Bara för att bidra med extra mycket pengar till bröllopet. Hehe, aldrig livet.
Jag har inte haft något koll på det där, har inte brytt mig och idag är tydligen dagen då de ska gifta sig. På Facebook finns det en grupp, "vi som hoppas att det regnar på kronprinsessans bröllop". Och det kan jag hålla med om, mest för att vara dryg. Och för att de ska åka båt idag, men såklart ingen vanlig båt utan e båt med guld på. Åh så viktigt. Det måste ju göra hela bröllopet det, guldet på båten.

Näää, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0