åhnej





Ååååh nej, såhär ledsen är jag över att Lunarstorm ska läggas ner. Okej, näää inte ett dugg ledsen. Lunarstorm är kasst, precis som Bilddagboken.
Men, det var på Lunarstorm hela internetgrejen började för min del. Jag kom ihåg när jag blev medlem där, jag var inte alls gammal. 10-11 år kanske. Mitt namn där var Strike_amanda, höö fyndigt namn va?
Det var iaf riktigt coolt att tillbringa all min internettid där, alla ville ha det såkallade PRO, där man kunde få gubbar och sånt på sin sida. Guuuuuud vad coolt.
Sen förflyttade jag mig till Kamrat och sen vidare till Stardoll, sen Stallet och sen vidare till Bilddagboken och nu är det Facebook såklart. Och givetvis alla dessa bloggar.

Så jag säger väl såhär, Rest in peace våran Lunarstorm. I'm gonna miss you. Yeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0