Åhh nej!



Alltså YES!!! Fotbolls VM är igång och jag kan inte bli gladare. Okej, näh. Jag bryr mig inte alls faktiskt, förutom att våran tv kommer att vara upptagen for a long time.
Jag har aldrig brytt mig om fotboll, jag gillar det inte alls faktiskt. Eller ibland är det roligt att titta på damerna när de spelar, men det är väldigt sällan. Men jag brukar faktiskt fråga hur det går för Sverige ibland, för det är ju roligt om det går bra för dom. Så jag frågade broder idag " När spelar Sverige egentligen?"
Då fick jag en suck tillbaka och sen " Men ååh, dom spelar väl förfan inte!"
Nähä, så jag har lyckats att missa att de inte kvalade med i VM?! Fan, nu är ju allt förstört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0