your love is my drug













Får väl nästan berätta lite om min kväll igår, heh. Ja det var picknick som stod på schemat och det blev det också. Himla mysigt var det, men sen blev det kallt, vi blev lite rastlösa och kände att vi var tvungen att röra på benen.
Senare på kvällen blev det häng vid tööööörg vettni. En som jag älskar att tillbringar flera timmar där, mhm fast nä. Fast denna gång var det lite skillnad, skulle inte vilja befinna mig någon annanstans än just där. Ingen annanstans.
Så med andra ord, kvällen blev alldeles toppenfin, som jag antagligen kommer minnas ett bra tag.
Sista bilden kan få visa hur himla glad jag var igår, hur jag kände mig och ja. Vi kan väl sätta punkt där. Tehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0