oh yeah












Min finfina dag i bilder. För det har verkligen varit toppen måste jag säga. Trots att jag vaknade tidigt. Jag och mammi packade strandväskan och drog till beachen. Toppen!
Sen kom fialotta och höll mig sällskap, världens bästa fia säger jag bara! ♥ Så vi har gjort sånt som vi är experter på, sola, prata, gungat, ätit glass, badat (!!!!) och självklart framtidsdrömmar like always.
Vi har även kommit i ett minibråk med ett par smågrabbar, som tyckte det var kul att göra bomben precis där vi log och solade. Bläääää!

Nähmen, jag glömde det roligaste, två små norska grabbar flörtade med mig och Fia. De kunde knappt prata, de kanske var tre år eller nått och skrek " vijka schnyyga bjudaaaar" och pekade på oss. Yeeah!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. <3

2010-07-01 @ 19:50:08
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0