så ja biffAmandaaa




Amanda Carle har tagit sin lilla (läs ganska stora) Nikon D90 på en liten fotopromenad och det var bannemej på tiden tycker jag.

Men ja hallå, den som vill bli fotograferad tycker jag ska höra av sig till mig! För jag är så himla sugen på att fota porträtt!! Se så, släng in en kommentar här vettja. Jag är inte så farlig faktiskt, fast jag vet väl att ni är lite rädda för mina muskler och det förstår jag faktiskt. Hehe.



Som sagt, jag förstår att ni är lite rädda. Fast jag använder bara mina muskler när någon tar min bulle, dricker upp mitt kaffe eller när mobilen krånglar. Så, så länge ni inte gör något av detta, kommer ni inte att få känna på mina muskler. Vilken otrolig biff jag är egentligen. Tehe.

Kommentarer
Postat av: ällen

du kan få ta kort på mig och chrille någon dag om du vill :D

2010-07-05 @ 19:15:03
Postat av: Olivia, the one and only

Jag kan ta kort på dig ist snyggve! :D

2010-07-05 @ 20:04:14
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: norlingen

jag kan följa med och fota! :D

2010-07-05 @ 23:19:49
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0